בתחום תחרותי כמו נדל"ן כל הנושא של מיתוג ותדמית של העסק תופסת חלק משמעותי אף יותר. תהליך המיתוג של העסק צריך להיעשות על ידי אנשי מקצוע מומחים עם ידע מקצועי נרחב בתחום השיווק והפרסום וכמובן עם ניסיון איך למתג עסקים. העסקאות בתחום הנדל"ן הן עסקאות גדולות ויזמים ואנשי עסקים רציניים מאוד פועלים בתחום. מיתוג נדל"ן מתקשר לכל אספקט הקשור לחברה, החל מהלוגו שלה, דרך שירות הלקוחות שהחברה מספקת ועד למסרים הפרסומיים שלה. 

בניית תדמית אמינה:

המשבר הכלכלי ב2008, המחאות ב2011 בנוגע לדיור ולמחירי הנדל"ן בישראל והמצב השוק הלא יציב בישראל גורם לכך שאנשים רבים פונים להשקעות מעבר לים. בין אם אתם מספקים הזדמנויות השקעה כאלה לישראלים ובין אם אתם פועלים בעיקר בתוך גבולות הארץ, הרי שמיתוג החברה שלכם ומיתוג כל פרויקט נדל"ן בנפרד יהיו קריטיים לבניית תדמית אמינה, מקצועית ומה אתם רוצים לשקף. לדוגמה יש חברות נדל"ן המעוניינות לשקף יציבות כלכלית וביטחון למשקיעים ו/או למשפחות הרוכשות אצלן דירות טרם השלמת הבנייה ואילו חברות אחרות למשל עשויות להשקיע בעיקר בטכנולוגיה ויוקרה בפרויקטים שלהם מה שעשוי להתאים לנתח מסוים של משקיעים.

בניית אסטרטגיית מיתוג נדל"ן מקצועית:

חברת מיתוג המתמחה בהליך מיתוג לעסק תעזור לכם להגדיר את העקרונות שיבדלו אתכם מהמתחרים שלכם, יעזרו לכם להיות אותנטיים יותר ולהבין את הייחודיות שלכם. לאחר ביצוע מחקר שוק, מחקר מתחרים ואפיון לקהל היעד שלכם ניתן יהיה לבנות אסטרטגיה שיווקית המבוססת על המיתוג שאתם רוצים לבנות לכם שלכם. המותג שלכם והמוניטין שלכם הם הנכסים הגדולים ביותר של העסק שלכם. ככל שתשקיעו בהם יותר ובצורה נכונה כך הערך של המותג שלכם יעלה גם מבחינה כלכלית, גם מקצועית וגם מבחינת אמינות בעיני הקהל שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.